تاثیر بدهی بر روح و روان انسان

"تاثیرات بر روی رابطه ناشی از بدهی، در صورتی که طرفین نمی توانند در مورد چگونگی دست یابی به آن، توافق کنند، مانع از پرداخت بدهی می شود. این یک دایره تقریبا "

- مشاور بدهی

تعداد کمی از موضوعات مخالفت در روابط موجب استرس، خشم، سرزنش، خشم و شرم می شود و همچنین بحث بر سر پول است. اتاق های مشاوره مرتبط با آن اغلب با تضادهای مالی زوج ها مطابقت دارند و ما از کارمان می دانیم که بدهی و فشار مالی می تواند فشارهای زیادی را در رابطه با روابط ایجاد کند. با این حال، برای اولین بار، اکنون یک شواهد قطعی وجود دارد که حاوی داده های ملی، ادبیات تحقیق بین المللی و شواهد از خط مشی خدمات مشاوره بدهی و همچنین مشاوره های ارتباطی است - نشان می دهد که چگونه امور مالی و روابط مرتبط هستند. امروز، Relate پژوهش جدید خود را منتشر می کند، در درون عمیق: تحقیق در مورد بدهی ها و روابط ، سخاوتمندانه توسط Provident مالی حمایت می شود، و مهربانی از بسیاری از موسسات خیریه توصیه های پیشرو در حمایت.

این گزارش به بررسی تأثیرات بدهی در روابط می پردازد. مبارزه با مشکلات بدهی می تواند منجر به افزایش اختلاف، استرس، ارتباطات فقیرتر، سرزنش و ناامیدی شود و - به عنوان یک نتیجه از این رابطه فشار - تجزیه و تحلیل رابطه. ما در بریتانیا یکی از ده نفر پیدا کردیم که به دلیل بدهی رابطه شکست خورده است و یکی از ده نفر با شریک زندگی خود در مورد پول، بدهی و یا امور مالی که معمولا حداقل دو بار در هفته دوبار است، بحث می کند.

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره خانوادگی رایگان

مشاوره خانواده آنلاین

مشاوره مشکلات زناشویی

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده رایگان

مشاوره خانواده خوب در شیراز

همچنین لینک ارتباط بدهی را از طرف دیگر بررسی می کند، با نگاه به روابط مشارکت می تواند به مشکلات بدهی های مردم کمک کند، و چگونه عوامل ارتباطات می توانند بر نحوه مدیریت بدهی ها و پول خود تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، شکست روابط یکی از دلایل اصلی مشکلات بدهی است (اشاره به یک سوم از مشتریان مشاوره بدهی)، و روابط خشونت آمیز نیز می تواند به مشکلات بدهی کمک کند.

این گزارش همچنین نقش تحول روابط در نحوه مدیریت بدهی ها و امور مالی را بررسی می کند. این اهمیت ارتباطات باز و موثر (هر دو برای سلامت روابط و سلامت مالی)، رویکردهای مشترک برای مدیریت پول، شناخت معانی احساسی / روانشناختی یکی از دیگر نسبت به پول و بدهی، و تصمیم گیری با یکدیگر، را برجسته می کند.

تاثیر بدهی بر روح و روان انسان هنگامی که بدهی پنهان است، می تواند به شدت مشکل ساز شود - هم برای روابط و هم برای توانایی افراد برای مدیریت بدهی. یکی از هفت نفر در بریتانیا که در بدهی بوده اند، بدهی های خود را از یک شریک پنهان کرده اند و نیمی از آنها هنوز هم پنهان شده اند. تقریبا نیمی از مشتریان مشاوره بدهی بدهی خود را از یک شریک مخفی کرده اند.

این تحقیق تقاضای قابل توجهی برای حمایت بیشتر در ارتباط با همکاران و خانواده ها در مورد بدهی و امور مالی دارد (یکی از سه نفر می گویند که از آن سود می برند). همچنین حمایت قوی از مشاوران پول مشاور و مشاوران روابط را برای کار دقیق تر در بخش های مختلف فراهم می کند تا حمایت جامعتری را برای خانواده هایی که تحت تأثیر مشکلات بدهی در روابط قرار دارند و یا برعکس.

این گزارش تعدادی از توصیه هایی را ارائه می دهد که در آن روش روابط بیشتر برای پاسخ دادن به مشکلات مالی و روابط می تواند به دست آورد، به منظور ارائه راه حل های پایدار برای خانواده ها. سیاستمداران، طلبکاران، و مشاوره پول و بخش های حمایت از همگی نقش بازی می کنند. ارتباط با همکاران در این بخش های دیگر همکاری خواهد کرد تا حمایت بیشتری از مردم برای مدیریت امور مالی و روابط خود ایجاد شود.

Iranocc

بدهی و روابط مرتبط هستند در چنین مسائلی از عشق و بدهی، مهم است که پاسخ های ما نیز به هم پیوسته باشند.

دکتر دیوید مارجوریبنکس، مدیر سیاست و تحقیقات، مرتبط است

اول مشاور