چند درصد مردم ایران افسرده هستند

چند درصد مردم ایران افسرده هستند شناخت فزایندهای از میزان سلامتی و سلامت فردی ما به سلامت اجتماعی و سلامت ما بستگی دارد. تحقیقات نشان می دهد هنگامی که ما با دوستان و همسایگان خود ارتباط برقرار می کنیم و از شبکه های اجتماعی خوبی بهره مند می شویم، ما به عنوان افراد شادتر و سالم تر هستیم. اما هنگامی که ما به طور ضعیف متصل هستیم، سلامتی ما رنج می برد - بیشتر احتمال دارد که بیشتر بخوریم، بیشتر سیگار بکشیم، کمتر ورزش کنیم، و ما در معرض خطر بیشتر حملات قلبی، فشار خون بالا، چاقی و سکته مغزی هستیم.

این باعث می شود که ما امروز سلامت روابط اجتماعی ما در انگلستان را درک کنیم. و این دقیقا به این است که ارتباطات و ارتباطات اسکاتلند آخرین راه ما در حال حاضر پژوهش یک پنجره فراهم می کند. گزارش جدید ما، شما تنها نیستید: کیفیت روابط اجتماعی بریتانیا، روابط ما با دوستان و همسایگان را در نظر می گیرد و اینکه ما احساس تنهایی می کنیم.

خبر خوب این است که دوستی ما بیشتر در سلامت است: 83 درصد از مردم می گویند که از دوستان خوبشان لذت می برند. و بیشاز نیمی از روابط خوبی با همسایگان خود برخوردار است.

اما خراشیدگی در زیر سطح، اطلاعات ما نشان می دهد برخی از اختلافات. افراد LGB + دارای ارتباطات با کیفیت پایین با دوستان و همسایگان نسبت به همجنس گرایان هستند. زنان از دوستی بهتر نسبت به مردان لذت می برند. افراد جوانتر دوستانه تر از افراد مسن هستند. افراد معلول یا افرادی که با شرایط بهداشتی دراز مدت زندگی می کنند بیشتر احتمال دارد احساس تنهایی کنند، همانطور که افراد در کلاس های اجتماعی اجتماعی پایین تر هستند.

نگران کننده تر، تنهایی و انزوا به وضوح مشکلات عمده ای است. متاسفانه، ما تقریبا یک در هشت (13٪) پیدا کردیم که نزدیکانش را نداشتیم. این به حدود هفت میلیون نفر در سراسر کشور معادل است. و تأثیر این بر سلامت مردم واضح است زیرا افرادی که دارای دوستان نزدیک نیستند بیشتر احتمال دارد که در مورد خودشان احساس خوبی نداشته باشند و تقریبا یک سوم احساس افسردگی و یا ناامید کننده اغلب یا تمام وقت داشته باشند.

چند درصد مردم ایران افسرده هستند با توجه به توجه بیشتر به اپیدمی تنهایی، و با کمیسیون کمیسیون جو کوش به تازگی تاسیس شده است تا به این موضوع نزدیک تر نگاه کنیم، ما نیز تقریبا پنجم (18 درصد) از مردم اغلب یا تمام وقت احساس تنهایی می کنند.

در حالی که تحقیقات قبلی و توجه رسانه ها اغلب با توجه به تاثیرات در زندگی بعد از آن به تنهایی رسیدگی می کنند، اطلاعات ما نشان می دهد که این جوان ترین است که به احتمال زیاد به طور مداوم احساس تنهایی می کند. این چیزی است که ما امیدواریم کمیسیون جو کوش بیشتر تحقیق کند - تنهایی به طور واضح در افراد سالخورده تاثیر می گذارد و ممکن است پاسخ های مختلف سیاسی مختلفی برای افراد مختلف ایجاد کند.

یافته های نگرانکننده ما، مشکلات مربوط به تنهایی و ارتباطات اجتماعی ضعیف را که در بسیاری از افراد امروز جامعه ما را تحت تأثیر قرار می دهد، روشن می کند. در پاسخ، روابط، برای سیاست گذاران در سطوح ملی و محلی خواستار اولویت دادن سلامت روابط به عنوان یک عامل تعیین کننده برای سلامتی و دسترسی به تعدادی از حمایت از افراد محروم از ارتباطات اجتماعی مناسب که نیاز به آنها دارند و احساس می کنند اثرات مضر روی سلامت جسمی و روانی آنها.

Seo expert Australia ,

Iranocc

ایران او سی سی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی

اول مشاور

seo expert Sydney Australia

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده اصفهان

مشاوره خانواده